Gegužės 10, 2016
Lietuvės projektas - viename iš didžiausių verslo konkursų Jungtinėje Karalystėje
Airida Rupkuvienė.

Lietuvė Airida Rupkuvienė šiuo metu dalyvauja viename iš didžiausių verslo konkursų Jungtinėje Karalystėje, kuris vadinasi Pitch to Rich, Voom2016. Jį organizuoja kompanija Virgin su Richard’u Branson’u priešakyje.

“Šimtai start-up kompanijų yra užregistravę savo verslo projektus, šiuo metu vyksta viešas balsavimas. Tik 80 projektų pateks i kitą etapą. Mano tikslas yra papulti į jų tarpą, nes tik tada galėsiu stoti prieš investuotojus bei teisėjus ir prezentuoti savo verslo idėją. Neturiu tūkstančių sekėjų, tad lengva nebus, svarbus kiekvienas balsas, tikiuosi palaikymo”, - ryžtingai pasakoja Airida.

Šiuo metu vienoje logistikos kompanijoje administratore dirbančios moters verslo idėja - Spices at Work internetinė platforma, kurioje organizacijos ar pavieniai asmenys galės skelbti, o departamentų ar įmonių vadovai rasti bei užsakyti įvairias valandines pramogas, kurios darbo vietose suteiks darbuotojams pozityvių akimirkų. “Noriu, jog žmonės jaustųsi laimingi darbe. Štai tokia paprasta, tačiau manau taip reikalinga viso šio projekto misija”, - sako prieš du metus į Londoną gyventi atvykusi Airida.

Papasakokite daugiau apie Spices at Work, kurį pristatote Pitch to Rich konkurse?

Spices at Work organizacijoms ar pavieniams žmonėms atvers papildomą rinką, kurioje jie galės uždirbti papildomų pinigų; departamentų ar įmonių vadovai turės įrankį, kuris šalia jau naudojamos motyvacinės sistemos padės jiems lengviau kontroliuoti ir išlaikyti aukštą darbuotojų motyvavimo lygį; na o darbuotojams, nors ir trumpos, bet pozityvios akimirkos suteiks įvairovės kasdieninėje darbo rutinoje, sumažins stresą bei leis pasijusti laimingesniems darbe.

Skirtingai nuo kitų rinkoje esančių įmonių, kurių paieškai reikia skirti laiko ir kurios siūlo tik tam tikros rūšies pramogas ne darbo vietose, Spices at Work platforma leis vadovams net ir įtemptoje dienotvarkėje lengvai rasti ir užsakyti pramogas į pageidaujamą darbo vietą. Tačiau didžiausias platformos išskirtinumas - netikėtų ir nestandartinių pramogų įvairovė. Tik įsivaizduokite, jog į jūsų darbo vietą gali atvažiuoti ne tik fotografas, kuris padarys profesionalią darbuotojų fotosesiją, ne tik masažistai, kurie atpalaiduos jūsų pečius ar grožio meistrai, kurie moterišką kolektyvą nustebins manikiūru, bet ir tokių įdomių specialybių atstovai kaip grilio meistras, kurie valandos bėgyje papasakos kaip geriausiai paruošti mėsą kepimui, kaip ją kepti, ant ko kepti ir t.t., bitininkas, kuris pasidalins žiniomis apie bitininkystę ir medaus rūšis, aktoriai, magai, dailės meistrai ir t.t. Visi jie suteiks malonaus prieskonio rūpesčių pilnai darbo dienai.

Kaip ruošėtės šiam projektui?

Verslo konceptas buvo ilgai tikrintas. Ne tik gilinausi į darbuotojų motyvacines teorijas, laimę darbe formuojančius veiksnius, bet taip pat konsultavausi su įvairių sričių specialistais, psichologais, vadovais, didžiųjų korporacijų personalo skyrių vadovais. Visi jie suteikė vertingų pastabų bei pasiūlymų, tačiau vienareikšmiškai tvirtino, jog tokio verslo modelio labai reikia, nes darbuotojų motyvacija šiuo metu yra viena iš karščiausių temų verslo pasaulyje.

“Noriu, jog žmonės jaustųsi laimingi darbe. Štai tokia paprasta, tačiau manau taip reikalinga viso šio projekto misija”, - sako prieš du metus į Londoną gyventi atvykusi Airida. “Noriu, jog žmonės jaustųsi laimingi darbe. Štai tokia paprasta, tačiau manau taip reikalinga viso šio projekto misija”, - sako prieš du metus į Londoną gyventi atvykusi Airida.

Kaip ši idėja šovė į galvą?

Anot mano bendradarbių, esu totalus pliusas kuris sugeba įkrauti darbo atmosferą pozityvumu. Iš tiesų, gyvenime džiaugiuosi net ir mažomis smulkmenomis, dėl to ir darbe, kuriame praleidžiame didžiąją dienos dalį, stengiuosi sau ir kolegoms sukurti nors ir mažas, bet malonias staigmenas, akimirkas, kurios kaip prieskoniai paįvairintų kasdieninę darbo rutiną. Juk kasdieninis monotoniškas ar streso kupinas darbas ne tik mažina mūsų kaip darbuotojų produktyvumą, bet ir tiesiogiai įtakoja mūsų nuotaiką likusiai dienai.

Šiandien jau sunku surasti kompaniją, kuri nesuvoktų, jog tik motyvuoti, laimingi, darbo procesu besidžiaugiantys darbuotojai gali pasiekti maksimalių tikslų. Dauguma įmonių, pradedant nuo ką tik įsikūrusių start-up iki didžiųjų korporacijų, naudoja įvairias motyvacines strategijas. Vienos labiau orientuojasi į finansinį motyvavimą, tai yra skatina kolektyvą premijomis, įvairiais nuolaidų kuponais, dovanų čekiais ir t.t., kitos - į darbuotojų individualių poreikių tenkinimą - pripažinimą, sprendimų priėmimo laisvę, aiškių tikslų žinojimą, tobulėjimą ir pan. Dirbdama įvairiuose kolektyvuose pastebėjau, jog net ir mažos mano iniciatyvos labai gerai papildo jau naudojamas įmonėse motyvacines strategijas. Vadovai, kurie yra užsikasę  kasdieniais neatidėliotinais reikalais, staiga kilusių gaisrų gesinimais, įtemptomis dienotvarkėmis, ne visada randa pakankamai laiko nuolatiniam dėmesiui savo darbuotojams. Geriausiu atveju spėjama suorganizuoti du renginius per metus: komandos formavimo renginys ir Kalėdinis vakarėlis. To neužtenka norint nuolatos išlaikyti aukštą motyvacijos lygį.

Kodėl nusprendėte dalyvauti Pitch to Rich projekte?

Šiandien mano projektas yra ankstyvoje (angliškai populiariai vadinamoje Seed Stage) stadijoje. Pitch to Rich konkursas, kurį organizuoja kompanija Virgin Media Business su seru Richard’u Branson’u priešakyje, yra vienas iš didžiausių verslo konkursų Jungtinėje Karalystėje, kuris suteikia galimybę tokioms kompanijoms kaip mano ir jau savo verslą vystančiom įmonėm pristatyti projektus visuomenei, investuotojams bei kovoti dėl pagrindinių prizų, kurių bendra vertė siekia vieną milijoną svarų sterlingų. Jau šiandien labai džiaugiuosi, jog mano projektas yra pastebėtas didelio rato žmonių, kurių komentarai, pastabos ar paskatinimai taip reikalingi prieš žengiant toliau. Tai puiki platforma megzti ryšiams su investuotojais, būsimais įmonės darbuotojais ir partneriais.

Kaip ruošiatės Pitch to Rich konkursui?

Darau viską, kad patekčiau į kitą konkurso etapą, kuriame galėčiau pristatyti savo projektą solidžiai komisijai. Tačiau iš daugiau nei septynių šimtų šiuo metu užregistruotų projektų, tik aštuoniasdešimt pateks į kitą etapą remiantis viešu balsavimu. Man sunku kovoti su vietiniais projektais, nes vieni turi didžiules armijas sekėjų, kiti jau vysto savo verslą ir skiria nemažai lėšų savireklamai, dėl to naudodamasi proga norėčiau paprašyti visų tautiečių pagalbos: tik  30 sekundžių jūsų laiko prisidėtų prie sėkmės šiame konkurse. Kiekvienas balsas kardinaliai keičia situaciją. Balsuodami už mano projektą jūs padėtumėte man priartėti prie savo svajonės įgyvendinimo. Balsavimo procesas labai paprastas, tereikia paspausti ant nuorodos ir atidarytame lange galėsite atiduoti savo balsą bei pažiūrėti trumpą video su projekto pristatymu. Tikiu, jog verslas yra ir dvasinis žaidimas. Žmonės kartais perka iš tavęs ne “Ką“ tu gamini ar siūlai, jie perka ir „Kodėl“. Mano “Kodėl” yra labai paprastas – noriu, jog žmonės jaustųsi laimingi darbe.

Balsuoti už projektą galite iki gegužės 23 d., 2016 paspaudę šią nuorodą: www.vmbvoom.com/pitches/spices-at-work

Daugiau informacijos rasite Facebook:  www.facebook.com/spicesatwork

Twitter: @spices_at_work

Jei norėtumėte prisidėti prie šio projekto įgyvendinimo, turite pastabų, pasiūlymų, susisiekite su Airida el. paštu [email protected]

Straipsnio komentarai

Tokių komentarų nerasta
Tokių komentarų nerasta
Tokių komentarų nerasta
Tokių komentarų nerasta

Panašūs straipsniai