Kovo 29, 2015
Neįprasti lietuviški skanėstai didžiausioje Anglijos maisto mugėje
Barbora Grigaliūnaitė
Maisto parodoje pristatyti netipiniai lietuviški produktai. © Autorės nuotr.

Lankytis maisto ir gėrimų festivaliuose – labai smagu. Tai puiki galimybė praplėsti savo kulinarinį akiratį, asmeniškai susipažinti su gamintojais bei išgirsti produktų kilmės istoriją. „Londonietė” apsilankė didžiausioje Jungtinėje Karalytėje tarptautinėje maisto ir gėrimų parodoje, kurioje dalyvavo ir apie trisdešimt įmonių iš Lietuvos.

Nors lietuvaičiai buvo labai užsiėmę apie savo pristatomus skanėstus pasakodami tarptautiniams klientams, „Londonietė” aptiko keletą idomių ir naujų prekės ženklų.

Tomas Urba iš įmonės „Magnum” pristatinėjo lietuviškas sultis ir beržų sulą. Vyras „Londonietei” pasakojo, kad anglams beržų sula pasirodė daug skanesnė už čia šiuo metu itin populiarų kokosų vandenį. „Tikimės, kad neužilgo beržų sulos bus galima įsigyti ir Anglijoje. Manome, kad beržų sula gali tapti nauja sveikų gaiviųjų gėrimų mada”, - pasakojo Tomas.

Parodoje taip pat buvo pristatytas lietuvėms mamytėms jau pora metų žinomas lietuviško maisto vaikams ženklas „Marmaluzi”. Įmonės rinkodaros vadovė Jurgita Petrulionė pasakojo, kad tai visiškai natūralus lietuviškas produktas. Dauguma žaliavų yra perkamos iš Lietuvos ūkininkų, importuojami tiktai ryžiai, bananai ir džiovintos slyvos. Maisteliui naudojama šviežia mėsa ir daržoves, žaliavos nėra sandėliuojamos, nededami jokie, net ir Europos Sąjungoje leidžiami, priedai.

„Mūsų maisteliai yra pilnavertis, natūralus ir saugus kūdikių maistas. Kiekvienas naujas receptas yra kuriamas kartu su dietologais, siekiant, kad maistinės savybės atitiktų to amžiaus vaiko poreikius. Visuomet labai laukiame ir vertiname mamyčių komentarus. Ne kartą pasitaikė, kad į juos atsižvelgę receptus keitėme, tobulinome, atnaujinome”, - aiškino Jurgita.

„Vadovaujamės filosofija maistelį gaminti kaip sau,” - pridėjo „Marmaluzi” rinkodaros vadybininkė.

Parodoje didžiulio pasisekimo susilaukė visiškai naujas lietuviškas produktas - „Krafto alus”. Alaus gamintojai sakė, kad šiuo metu tai tikrai paslaptingiausias alus Lietuvoje, nes bent kol kas jo įsigyti parduotuvėse negalėsite. Gamintojai nori išlaikyti asmeninį ryšį tarp aludario ir alaus gurmano, todėl sieks, kad alus būtų platinamas tiesiogiai iš gamintojų rankų.

„Vadinamasis krafto tipo alus sparčiai populiarėja visame pasaulyje, o ypač Jungtinėje Karalystėje. Šiai parodai nuoširdžiai ruošėmės ir tikrai sulaukėm didžiulio dėmesio”, - džiaugėsi „Krafto alus” atstovas Juozas Sargūnas. „Tikimės, jog per tris mėnesius mūsų alus atsiras ir Anglijos rinkoje”, - pridėjo Juozas.

„The Meat Makers” direktorius Aivaras Sakalas pasakojo, kad paroda pateisino ir viršijo lūkesčius. Lietuvoje pagamintos vytintos jautienos Anglijos delikatesų parduotuvėse galima įsigyti jau kuris laikas. Tačiau tai vienintelis lietuviškas produktas, kurio galima rasti žymiajame prekybos centre „Harrods”.

Aivaras sakė, kad: „Nors rinkoje ir yra daug konkurentų, jie neprekiauja natūraliu produktu. Prekiaujame tik mėsa ir prieskoniais, o mūsų produktai visiškai naturalūs”. Lietuvoje „The Meat Makers” prisistato su „Doros” prekiniu ženklu, o šių produktų galima rasti „Lituanikos” parduotuvėje.

Straipsnio komentarai

Tokių komentarų nerasta
Tokių komentarų nerasta
Tokių komentarų nerasta
Tokių komentarų nerasta

Panašūs straipsniai