Gegužės 4, 2017
Balenciaga siūlo įsigyti Ikea stiliaus krepšį už £1670
Ikea ar Balenciaga?

Ilgą laiką prabangūs mados ženklai diktuodavo stiliaus taisykles: šių kasmet sukurtoms naujoms kolekcijoms patekus į prekybą, įprastose drabužių parduotuvėse netrukdavo atsirasti prieinamesnių tokių kolekcijų drabužių variantų. Dabar tendencijos keičiasi – nišiniai dizaineriai įkvėpimo savo kūrybai ieško net tokiuose parduotuvėse kaip Ikea.

Netgi Balenciaga naujausią savo kūrinį nusižiūrėjo iš Ikea.

Neseniai Balenciaga pristatė Arena Extra-Large Shopper Tote Bag – didžiulį pirkinių krepšį, pagamintą iš mėlynos, parauktos, blizgančios odos. Ant šio £1690 įkainoto prabangaus krepšio puikuojasi Balenciaga bei Made in Italy logotipai. Vis dėlto, šis krepšys neįtikėtinai primena garsųjį mėlynąjį Ikea pirkinių krepšį, kurį galite įsigyti vos už 40 pensų. Tikriausiai jau dauguma mūsų žino, kad šie krepšiai idealiai tinka parsitempti įvairiausioms Ikea prekėms iš parduotuvės į automobilį, tačiau vargu, ar kam nors būtų šovę į galvą, kad jie gali atkreipti ir prabangių mados namų dėmesį.

Tai tikrai ne pirmas kartas, kai šių mados namų dizaineriai semiasi įkvėpimo iš paprastų parduotuvių. Balenciaga mados namų kūrybinis vadovas Demna Gvasalia taip pat vadovauja ir gatvės stiliaus drabužių firmai Vetements, pelniusiai populiarumą savo marškinėliais su DHL logotipu.

D. Gvasalia ne pirmasis, sugalvojęs plastikinius krepšius paversti į prabangius odinius krepšius. Londono dizaineris Ashish savo 2014 m. pavasario/vasaros kolekcijoje pristatė įvairius tūkstančiais svarų įvertintus krepšius, įkvėptus Tesco, Marks&Spencer ar Coca-Colos.

Ikea reakcija. Ikea reakcija.

Marc Jacobs savo 2017 m. pavasario/vasaros kolekcijoje Louis Vouton mados namams siūlo įsigyti klasikinių plastikinių skalbinių krepšių variantų.

Ikea pirkėja Emily Slawek pirmoji pastebėjo šį panašumą tarp Balenciagos ir Ikea krepšių ir parašė garsiojo švedų parduotuvių tinklo atstovams paklausti jų nuomonės apie visa tai.

„Jaučiamės labai pamaloninti, kad Balenciaga krepšys primena mūsų mėlynąjį krepšį, - atrašė Ikea atstovai. – Tai tik dar kartą įrodo, koks tai universalus krepšys!“

Teigiama, kad Ikea įkūrėjas Ingvar Kamprad sukūrė mėlynąjį FRAKTA krepšį tam, kad pirkėjai galėtų po parduotuvę patogiai neštis mažesnes prekes. Vėliau krepšiai tapo tokie populiarūs, kad kompanijai teko pradėti jais prekiauti.

Raktažodžiai: MadastiliusBalenciaga

Straipsnio komentarai

Tokių komentarų nerasta
Tokių komentarų nerasta
Tokių komentarų nerasta
Tokių komentarų nerasta

Panašūs straipsniai